Dagelijks zetten ruim 35 medewerkers van IJsseldal Wonen zich vol enthousiasme in om zittende huurders en woningzoekenden zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dit doen zij voor rond de 3.700 wooneenheden.

In de eerste helft van 2016 heeft IJsseldal Wonen ervoor gekozen om het primaire systeem te vervangen door ViewPoint van Itris. Eén van de redenen was dat ViewPoint een totaal geïntegreerd Zaaksysteem bevat waarmee alle communicatie met de klant éénduidige wordt vastgelegd en gecommuniceerd, inclusief portalen. Hiermee wordt de klant optimaal bediend en hebben alle medewerkers toegang tot dezelfde informatie op elk gewenst moment en elke locatie. Hierbij is geen apart DMS meer nodig, want alle documenten en workflows zitten in ViewPoint.

De implementatie van ViewPoint is voor een belangrijk deel door onze partner SmartR uitgevoerd waarbij het Zaakgericht werken door de gehele IJsseldal Wonen organisatie is opgepakt. Op 19 december jl. was het zover, de knop kon om en ViewPoint was daarmee live in productie genomen.

In december 2016 zijn veel nieuwe Itris klanten live gegaan en IJsseldal Wonen voegt zich daar nu bij. Altijd weer een feestelijk moment, wij feliciteren IJsseldal Wonen met deze livegang.

Kortom, weer een tevreden klant live met ViewPoint!