Ons Huis Enschede is ook de komende jaren verzekerd van een goed systeem voor de ondersteuning van haar primaire processen.

Na een zorgvuldige inventarisatie en een kijkje in de keuken bij andere corporaties, die met een ander primair systeem werkte, kwam Ons Huis tot de conclusie dat ViewPoint opnieuw het beste bij haar organisatie en ambities aansloot. Directeur- bestuurder Peter Winterman ondertekende daarop een 7-jarige verlenging van de bestaande ViewPoint overeenkomst met Itris.

Net zoals de meeste klanten van Itris werkt Ons Huis Enschede met de door Itris beschikbaar gestelde Saas oplossing van ViewPoint. Hierbij wordt Ons Huis volledig ontzorgd en kan zij zich richten op haar primaire taken.

Peter Winterman: “Wij kiezen voor een persoonlijke benadering en vinden het van belang dat wij onze klanten kennen en de klanten ons. Wij willen aanspreekbaar en benaderbaar zijn voor onze klanten en beschouwen hen als de belangrijkste stakeholders. We communiceren respectvol, open en eerlijk. Duidelijk zijn over wat de klanten van ons mogen verwachten en aan deze verwachtingen voldoen.

Itris en ViewPoint ondersteunen ons daarbij heel goed!”.


Zittend van Ons Huis Enschede: Evert Spekreijse (Coördinator ICT), Peter Winterman (directeur-bestuurder), Menno Laarveld (Manager Bedrijfsbeheer) en staand van Itris: Rick de Krom (commercieel directeur) en Joost Beemsterboer (Account manager).