Hieronder vind je een bericht dat je via e-mail of intranet kunt delen binnen jouw corporatie:
Van <datum> tot en met <datum> ben ik afwezig vanwege vakantieverlof.
Tijdens mijn afwezigheid kun je netwerkproblemen, problemen met de Surface, of een vergrendeld account als volgt melden:
Netwerk/Surface
Bij netwerkproblemen, bijvoorbeeld als programma's niet starten, neem je contact op met <KAbeheer>. Dit kan op drie manieren:
- Maak een ticket aan in het ticketsysteem van de betreffende KA beheerder.
- Telefonisch.
- Per e-mail.
Dit geldt ook voor problemen met de Surface.
Account vergrendeld (netwerk)
Als je netwerkaccount vergrendeld is, neem je contact op met <KA beheerder>.
Account vergrendeld (ViewPoint)
Als je account in ViewPoint vergrendeld is, kun je het account alleen op de volgende wijze laten deblokkeren:
- Een collega met toegang tot Topdesk dient een Service Request in via Topdesk. Vermeld hierbij om welke gebruiker het gaat en wat er moet gebeuren (deblokkeren of resetten van het wachtwoord).
- Als er niemand beschikbaar is om een verzoek via Topdesk in te dienen, kan de manager van de persoon met het geblokkeerde account telefonisch contact opnemen met de Servicedesk via 088 09 02 101.
Als niet aan bovenstaande voorwaarden is voldaan, zal er vanuit Itris geen reset plaatsvinden. Het mag duidelijk zijn dat deze werkwijze niet de snelste manier is, maar wel de veiligste. In het kader van security geeft Itris de voorkeur aan veiligheid boven snelheid.
De volgende collega's hebben toegang tot Topdesk van Itris:
Wijzigingen rechten/accounts
Alle verzoeken voor het aanpassen van rechten of doorvoeren van wijzigingen in accounts of applicaties worden na mijn vakantie afgehandeld.
Wellicht helpt dit jou om tijdens de vakantieperiode eventuele problemen en vragen beter op te vangen.